1/9/14

Old pics

Käykää laittamassa kysymyksiä lisää tänne!!!


Moi! Mä oon tosi pahoillani, etten oo postaillu ikuisuuksiin. Loma meni hirveen nopeesti ja tuntu, etten ehtiny lepäämään yhtään, kun olin joko menossa tai kipeenä koko loman. Ja oon nytkin kipeenä. Bakersfieldissä on tosi huono ilma, joten syytän sitä siihen, et oon ollu tyyliin koko talven kipeenä.

Nää kuvat on ikuisuuksien takaa. Ekat kuvat on otettu Shelbyn sweet 16 juhlista, jotka oli kauan aikaa sitten syksyllä, mutta kuvat julkaistiin vasta vähän aikaa sitten. Vika kuva on rallystä meiän football fieldiltä. Onnistuttiin Marissan kanssa pääsemään kuvaan meiän koulun sivuille haha! Mulla on niin ikävä tota lämmintä keliä! Tai nouseehan täällä lämpö johonki 20 asteeseen, mutta silti...

Mulla on kaikkea tosi kivaa nyt tulossa. Tän viikon perjantaina suuntaan Fresnoon ja vietän yön mun coordinatorin kotona ja lauantaina lähetään vaihtariporukalla San Joseen! En oo tavannu täällä ollessani (jos nykiä ei lasketa) muita vaihareita, kun mun koulun toisen vaihtarin, joten ootan innolla uusiin vaihareihin tutustumista. Vietän vielä seuraavan yön Fresnossa ja sitten palaan sunnuntaina Bakersfieldiin. Pelottaa kyllä, kun joudun menemään junalla yksin molemmat matkat, ja en oo kuullu mitään hyvää täällä julkisesta liikenteestä! Haha.

Ens viikon maanantaina alkaa kauan odotettu conditioning uintiin ja helmikuun alussa päästään altaaseen. Ootan innolla sitä, et arkeen kuuluu muutaki ku vaan koulua! Ens viikon lauantaina onki sitten kunnon jenkki kokemus nimittäin winter formal! Alotin valmistelut ihan liian myöhään, nimittäin päivä ennen koulun alkua ajettiin LAn lähelle mallille ettimään mekkoa, jonka onneks kuitenki löysin. Ihanaa päästä tälläytymään kunnolla!

2 comments:

  1. Mitä nyt tapahtuu? Miks et oo postannut ikuisuuksiin?

    ReplyDelete
  2. Kuulumisia?

    ReplyDelete

Followers