12/23/13

DRILLERS ARE THE STATE CHAMPS 2013


 
Niinku otsikosta voikin jo päätellä, mun koulu voitti state championshipin eli osavaltion mestaruuden footballissa division 1:ssa! Eka voitettiin valley championship kaks viikkoa sitten ja sekin oli jo hyvä suoritus, mutta sitten meiän koulu valittiin jonku tosi oudon järjestelmän kautta neljän eri koulun kanssa state semi-finaleihin, joka me voitettiin aika pienesti, mutta päästiin finaliin, joka oli siis viime viikon perjantaina. Ton semi-finalin mä katoin kotoa telkkarista, kun se oli kuuden tunnin ajomatkan päässä, mut kyl toi final oli pakko mennä kattomaan, kun se olikin vaa jonku kolmen tunnin matkan päässä Carson Cityssä, LAssa.
 
Aiemmat pelit oli pelattu koulujen pikkukentissä, mut tää Stubhub center olikin ihan eri tasoo, kun sinne mahtu 40 tuhatta ihmistä. Toisen koulun Del Oron puoli oli aika tyhjä, mut meiän puolella oli vissiin kolme tuhatta ihmistä, mikä on aika hyvä määrä, kun ottaa huomioon, että siellä oli enemmän ihmisiä, kun meiän koulussa on opilaita. Yks juttu mun koulusta: "Once a Driller, Always a Driller". Jos sä oot joskus ollu driller, niin sä oot siitä ylpee. Ja vielä monen kymmenenkin vuoden päästä monet käy kattomassa football gameja, ja varsinkin oppilaiden vanhemmat käy paljon kattomassa niitä.
 
Mä en voi kun vaan kiittää meiän football joukkuetta ihan mahtavista muistoista. Se yhteenkuuluvuuden tunne, kun kaikki kannustaa drillersejä sini-valkosessa vaatetuksessa on jotain, mitä on vaikee selittää. Toi ilta on ehdottomasti yks parhaita, ellei jopa se paras, muisto tältä vuodelta tähän mennessä. Kun kolme tuhatta drilleriä laulaa nanana goodbye-biisiä (joka on tuttu remember the titans-leffasta joka kertoo football joukkueesta) ja näyttää sitä hunger gamesista tuttua merkkiä, niin se on aika upeeta! Mä oon niin ylpee, et voin sanoo olevani driller ja että mun koulu on state champion.💙🏈


 
 
 
 
Tässä videoo paikan päältä! Näkyy varmaan kuinka hyvä meininki siellä meiän katsomossa oli hehe :) ja hei käykää laittamassa lisää kysymyksiä tänne!

No comments:

Post a Comment

Followers